Egészséges táplálkozással gyönyörű hajkorona!

A gyönyörű hajért sok mindent megadnánk, de van, hogy a megoldás sokkal kézenfekvőbb, mint gondolnánk.

haj

Mindannyian dús és fénylő hajkoronára vágyunk, genetikai adottságaink azonban nagyban meghatározzák a lehetőségeinket. Többnyire elmondható, hogy mindenki másmilyen hajtípust szeretne, mint amilyen megadatott. Akiknek egyenes szálú a hajuk, hullámosítani, göndöríteni akarják, akiké pedig göndör, azt szeretnék, ha szép egyenes lenne.
A hajszálak vastagsága már sokkal nagyobb fejtörést okoz, főleg ha vékonyszálú, esetleg fénytelen és még könnyen is töredezik. Rengeteg termékkel találkozhatunk a drogériák polcain, de csak néhány akad, amely valóban beváltja a hozzáfűzött reményeket, ezeknek azonban el is kérik az árát.

Hajunk minősége rengeteg információt hordoz egészségi állapotunkról. Sokan mégsem azért aggódnak, hogy esetleg helytelen a táplálkozásuk. Az aggodalmat sokkal inkább az esetleges előnytelen megjelenés váltja ki. Amint valamilyen probléma jelentkezik a hajkoronák háza táján, legyen az korpásódás vagy hajhullás, hogy csak a leggyakoribbakat említsük, rögtön új sampon, balzsam vagy hajszesz után nézünk. Holott minden bizonnyal nem csak az általunk használt hajápoló termékek, hanem az életmódunk is változtatásra szorul.
De mennyivel egyszerűbb és gyorsabb is az előbbi. Egy új sampon beszerzése igazán nem sok fáradsággal jár. Míg reggel fél órával hamarabb felkelni és bőségesen megreggelizni, időt szánva arra, hogy a falatokat rendesen megrágjuk, az már sokkal időigényesebb, ráadásul nem is elég csak egyszer megcsinálni. Pedig a helyes táplálkozás, valóban az egészség alapja, nem hiába a közmondás, miszerint az vagy, amit eszel, de sokkal helyesebb úgy, hogy az vagy, ahogy eszel.

Érdemes odafigyelni a testünk jelzéseire, megadni neki mindazt, amire szüksége van, meg fogja hálálni. Szentlejünk megfelelő időt és energiát az étkezésre, csupán néhány alapszabályt kell betartanunk, mint hogy együnk fél órával a felkelést követően, az étkezést minden negyedik órában ismételjük meg, továbbá két étkezés között nem telhet el kevesebb, mint 3 óra, és a legfontosabb, merjünk fehér búzakenyeret fogyasztani. Megér egy próbát.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.